W jaki sposób wdrożyć Politykę Bezpieczeństwa Informacji aby nie pominąć żadnego z wielu istotnych zagadnień i wymogów?
Liczba obowiązków związanych z organizacją, wdrożeniem i utrzymaniem Polityki Bezpieczeństwa Informacji jest ogromna. Obszerność przepisów, ilość zagadnień i wiedza niezbędna do prawidłowego wprowadzenia PBI sprawiają, że do wykonania tych obowiązków powinien zostać oddelegowany i przeszkolony osobny pracownik. Nie zawsze jednak taka możliwość istnieje.
Naszym klientom odradzamy zakup gotowej dokumentacji bez usługi związanej z wdrożeniem niezbędnych procedur. Najczęściej są to szablonowe opracowania, których dostosowanie do potrzeb jednostki jest bardzo uciążliwe lub niemożliwe.
Naszym klientom oferujemy pomoc w tworzeniu procedur i dokumentacji związanej z Polityką Bezpieczeństwa Informacji obejmującą min.:
- inwentaryzację aktywów
- szacowanie ryzyka i identyfikację zagrożeń
- opracowanie niezbędnych dokumentów i rejestrów
- organizację procedur
- okresowy audyt systemu zabezpieczeń
Nasza rola jednak na tym się nie kończy! Wiedząc jak bardzo złożona jest tematyka bezpieczeństwa informacji naszym klientom oferujemy pomoc w zakresie:
- aktualizacji niezbędnej dokumentacji
- przeprowadzania okresowych audytów i sprawdzeń
- okresowego szkolenia użytkowników systemów informatycznych
- modyfikacji procedur
- prowadzenia niezbędnych rejestrów
Zapraszamy do współpracy.